Hoe vreeslik

Julie 15, 2017 at 10:10 nm 2 Kommentaar

Het my ‘n lekker lang lag besorg.  daarom leen ek dit om met julle te deel.
Vir julle wat nog nie die storie ken nie…
STUPID SKOKSTOK!
Verlede naweek sien ek toe iets by die Chinese winkel wat my baie intereseer! Ek en my vrou Rani se huweliks herdenking is om die draai en ek wil haar verras met iets besonders! Wat ek toe sien is ‘n 100 000-volt handsak groote Tazer! Een van daai wat jou so ‘n rukkie buite aksie stel maar geen permantente skade los nie en jou genoeg tyd gee om weg te kom! WAT ‘n FANTASTISE WAPEN dink ek toe! Om ‘n lang storie kort te maak, koop ek dit toe en bring dit huis toe! Laai toe die 3AAA batterye, druk die knoppie, niks gebeur nie! Ek was baie teleurgesteld! Ek sien toe as ek die knoppie druk en terselfde tyd dit teen metaal hou, daar so ‘n blou elektriese lig heen en weer spring!
FANTASTIES!!! Ek sal nog aan Rani moet verduidelik hoekom daar ‘n brand merk aan die yskas is! Wel hier is ek stoksiel alleen by die huis met ‘n nuwe speelding! Met net 3AAA batterye in, hoe erg kan so ‘n stokkie nou regtig skok, dink ek toe?
Hier sit ek lekker ontspanne in die sitkamer, terwyl my kat Gato my so ewe aangluur! Vir ‘n oomlik kry ek die versoeking, maar besluit daarteen, arme kat! So lees ek toe maar die instruksies en besef dat as ek dit vir Rani gaan gee, dat ek dit ten minste op vlees en bloed moet uit toets! Ek MOET ten minste sien of dit so efektief is as wat hulle dit adverteer!
Of is ek verkeerd?
Hier sit ek toe met my kort broek en T-hemp aan, my leesbrille op die brug van my neus, instruksies in een hand en Tazer in die ander! Die instruksies se, ‘n een sekonde pulse sal jou aanvaller skok en disorienteer, ‘n twee sekonde pulse sal spier spasma en totale beheer oor liggaam funksies veroorsaak en ‘n drie sekonde pulse sal jou soos ‘n vis uit die water laat val! Langer as 3sekondes is ‘n mors van tyd! Ja REGTIG??? Dink ek toe! Daar is geen manier dat die klein apparaat dit kan doen nie!
Ek sal my bes probeer om te beskryf wat volgende gebeur! Ek sit nog so, Gato kyk my aan met skewe koppie asof hy wil se “moet dit nie doen nie jou onnosel” Ek besluit toe dat so ‘n een sekonde pulse sal nie so erg wees nie en besluit om myself net so ‘n toetsie te gee!  Ek druk die voorste kant op my bobeen, druk die knoppie….LIEWE GENADE WAT HET NOU GEBEUR????? Dit voel asof the Rock by die voordeur ingekom het my opgetel het, op die grond neergegooi het en toe op my geduik het! Oor en oor en oor! Ek kan vaagweg onthou dat ek in die voorgeboorte posisie wakker geword het, met trane in my oe, liggaam nat van die sweet, albei my tepels wat brand soos kole, my manlikheid nerends te vinde met my linkerhand in die ongemaklikste posisie onder my lyf en my been wat spams het!I Gato was besig om die vreemste geluide te maak terwyl hy benoud aan ‘n skildery geklou het!
Daar is nie so ‘n ding soos ‘n een sekonde pulse nie as jy jouself skok nie! Jou hand laat nie los nie! Iemand moet letterlik die Tazer uit jou hande vat! Gelukkig het hy uitgeval toe ek grond toe is! Die sitkamer was in wanorde en my brille gebuig, my lippe het gevoel asof ‘n by my daar gesteek het! My broek was nat en ‘n onaangename reuk het in die lug gehang! Nooit weer nie!!!!!
Rani kan nie ophou lag nie en dreig my nou en dan daarmee!
Entry filed under: geleen.

tol se hol Soek engin

2 Kommentaar Add your own

  • 1. Toortsie  |  Julie 16, 2017 om 8:42 vm

    Sal so iets moet kry! 😁

    Antwoord
    • 2. Olga  |  Julie 16, 2017 om 8:47 nm

      Werk soos ‘n bom. Veral as ek met die honde gaan stap en al wat rondloper is storm. Ek druk en hulle hardloop ander pad.

      Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

