Toeka Tokkel 33 ‘n Eienaardige ervaring

September 22, 2016 at 10:09 nm 11 Kommentaar

Scrapy se uitdaging verlede week was oor eienaardige gebeure. Ek het al baie eienaardige ervarings gehad.

Tot al ‘n spietkop wie my gestop en gekomplimenteer het oor my manier van bestuur. Maar die eienaardigste nog was toe ek my noolste se kop gewas het oor iets wat hy verkeerd gedoen het en hy sit en vroetel op sy selfoon. Ek was sommer lus en klap hom teen sy oor. Toe hoor ek ” Klop klop, klop klop, klop klop.” Ari gedori, duidelik ‘n hartklop. “Wats dit?” vra ek. sy antwoord was :Jou kleinkind se hartklop. Die eerste ding wat hy van sy ouma hoor is hoe sy kan skel.”

Wel die hy is ‘n sy. En raai wat? Sy skel net soos haar ouma.

Entry filed under: Huiswerk.

Toeka tokkel 32 Kos. Vlytige vingers

11 Kommentaar Add your own

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

