Aai Olga aai.

Desember 10, 2014 at 8:12 nm 9 Kommentaar

Wee jy. Sit ek toe mos nou vanaand en Pateet laan kyk. Die dwase Altus met sy lus vir ‘n vrou oud genoeg om sy ouma te wees. Pleks het hy maar saam met Kirsten verkas. Hy verdien ‘n vrou van sy jare. Maar dis nie waaroor ek wil gorrel nie. Sit die Olga mos met ‘n yslike knop in die keel Emma se vonnis en aanhoor. Mensig, as ek daar naby was, het die regter beslis ‘n ordentlike kopklap gekry.

Arrie gedorie. Die mal Rick het nie twaalf jaar gekry nadat hy sy eerste vrou en hulle kind vermoor het nie. Hy het nie twaalf jaar gekry toe hy Emma en haar Thinus aan die brand wou steek nie. Kry sy wragtig twaalf jaar omdat haar gat alweer dik geword het. Ek hoop die verdomde vaakvis Zander gaan appelleer anders doen ek dit wragtig. Mense kinders ek kon myself nie weerhou om die “staatsaanklaer” ‘n hele paar slegte name te noem nie. Goeiste! kon die verdomde Zander nie aanvoer dat die mal Rick die loop getrek het met haar vinger op die sneller nie? Dit sou mos die skoot laat afgaan het.

Tjk. Ek wag nou al maande lank om te sien hoe hulle van “Emma” ontslae gaan raak omdat sy (of dan die aktrise agter haar) weer soveel bodybuilding gedoen het. Pleks van skryf hulle die slinkse ou Netta Nortje ook uit. Sy en die skelme Maria se gatte is net so dik dan is hulle ouer ook.

Nie eers Oscar Pistorius het twaalf jaar gekry nie. Sterkte Marko.

GEdagte van die dag: Ai wat ek nie sal doen vir ‘n fietspomp hart nie.

Entry filed under: Sucker.

Die sjleb volbring. (Hopelik.) Neem my terug.

9 Kommentaar Add your own

  • 1. vvuureoc  |  Desember 11, 2014 om 1:20 vm

    Die spul se storie raak al hoe dunner en die Afrikaans al hoe swakker.

    Ek dink ek maak einde van die maand met hom klaar.

    Antwoord
  • 2. Spokie sny spoor  |  Desember 11, 2014 om 1:34 nm

    Hehehe, volg nie die storie maar kan sien jy geniet dit. En of Oscar se uitspraak finaal is, ek glo nie …
    Geseënde Kerstyd.

    Antwoord
  • 3. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:35 nm

    Special Package for Businessmen.

    An Airline introduced a special package for Businessmen.

    Buy your ticket, get your wife’s ticket free.

    After great success, the company sent letters to all the
    wives asking how was the trip.

    All of them gave the same reply…”What trip?”

    Antwoord
  • 4. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:37 nm

    New SIM to surprise her husband

    Woman buys a new Sim Card. Puts it in her phone and decides
    to surprise her husband who is seated on the couch in the living
    room.

    She goes to the kitchen, calls her husband with the new number:

    “Hello Darling.”

    The husband responds in a low tone:

    “Let me call you back later Honey, my wife is in the kitchen.”

    Antwoord
  • 5. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:38 nm

    Cool message by a wife

    Dear Mother-in-law,

    “Don’t teach me how to handle my children, I’m living with one of
    yours & he needs a lot of improvement”

    Antwoord
  • 6. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:39 nm

    Throwing knives at wife’s picture

    Husband was throwing knives at his wife’s picture.

    All were missing the target!

    Suddenly he received a call from her “Hi, what are you doing?”

    His honest reply, “MISSING YOU.”

    Antwoord
  • 7. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:40 nm

    Habit of talking in sleep

    A lady to doctor: My husband has a habit of talking in his sleep!
    What should I give him to cure it?

    Dr: Give him an opportunity to speak when he is awake.

    Antwoord
  • 8. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:40 nm

    NATURAL DISASTERS JUST HAPPEN

    Nobody teaches volcanoes to erupt,

    tsunamis to devastate,

    hurricanes to swirl around

    & no one teaches a man how to choose a wife.

    NATURAL DISASTERS JUST HAPPEN.

    Antwoord
  • 9. Klip  |  Desember 17, 2014 om 1:41 nm

    Your husband needs rest

    Doctor: Madam, your husband needs a rest and peace, so here
    are some sleeping pills.

    Wife: Doc, when should I give them to him?

    Doctor: They are for you !

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

