Prettig

Julie 11, 2013 at 10:15 nm 15 Kommentaar

Lui my foon toe mos vanmore. “Mrs Kroegha? I am calling from MVI in Johannesburg” Met Reinhardt se advies nog vars in my geheue sien ek mos die deur is oop. Maar, HELLO????? MVI?

“No” antwoord ek, “I is not miv.” Wdf.
“No ma am, I am phoning from MVI.”
“I did tell you I is not miv.” Seg ek.
“Ma am” kom dit stadig “I am phoning about your account.”
“No I have not account. I go clinic for the test.”
“No ma am” kom dit weer “we at MVi”
Maar ek gee nie kans nie. “Shame is you all miv?”
Maar haar geduld begin dun raak.
“Hold on please.” Sê sy en ek wag maar geduldig.

“Mev, ons bel van MVI.” In Ingels gesê. Nou ja.
Ek: “Ek het al gesê ek is nie miv nie.”
Sy: “Nee mev” kom dit geduldig in die boere Afrikaans uit ‘n boere dame se mond. “Ons skakel van MVI in verband met u rekening.”
Ek: “Ek het mos gesê ek gaan kliniek toe. Ek kry nie ‘n rekening nie>”
Sy: “U motor verband mev.”
Ek: “My kar is ok. Daar is nie verbande op nie.”
Lang sug. Sy: “Mev, u motor se paaiment was lanklaas betaal.”
Ek: “My kar is klaar betaal.”
Sy: “My rekords wys dat u rekening agterstallig is.”
Ek: “My Ford is klaar betaal. Ek het die kennisgewing van die bank en die kar is lankal op my naam geregistreer.”
Sy: “Wie praat nou?”
Ek: “Mev Oksel. Olga OKsel.”
Sy: “Jammer mev Oksel, verkeerde nommer.”
Ek: “U can bet on it deary.”

Gedagte van die dag: Aanname is die moeder van all 4kops ne.

Geniet die naweek en bly warm.

Entry filed under: Uncategorized.

bou ‘n ??? Askies vir…….

15 Kommentaar Add your own

  • 1. Reinhardt  |  Julie 12, 2013 om 2:47 vm

    Ek sit mou met ‘n groot glimlag op die bakkies. Mag nie hardop lag nie want die baas sal dit nie waardeer nie – ek moet mos eintlik nou werk eerder as om Olga se blog te lees!

    Antwoord
    • 2. Olga  |  Julie 12, 2013 om 10:27 vm

      😉 Die baas mag hom nie vererg nie. Dan kry hy sooibrand en almal ontgeld dit.

      Antwoord
  • 3. Klip  |  Julie 12, 2013 om 7:43 vm

    Ek het gister met iemand oor die foon gepraat, en na die derde oproep wat ek hom nie kan help nie dreig die wetter my met Hallo Peter en wil met senior bestuur praat. Die jakatrak bel van Cell C , so lyk of hy al die klagte prosedure ken. Noe wag ek maar vir die ergste.

    Howzit Pete????

    Antwoord
  • 4. Olga  |  Julie 12, 2013 om 10:29 vm

    Good a u Klip? 🙂 ja, kyk die prosedure vir klagtes ken hulle goed. Die die padjie na betalings wat hulle byster raak.

    Antwoord
  • 5. Klip  |  Julie 12, 2013 om 11:12 vm

    Vandag is ek so soet soos n suigstokkie , ek lek my sommer self. Seker maar die foon antwoord met takt en dissipline. Ek verpes dit as mense so stroperig oor die foon is.

    Antwoord
  • 6. Klip  |  Julie 12, 2013 om 11:30 vm

    The Haircut…
    Blessed are those that can give without remembering, and take without forgetting.

    One day a florist went to a barber for a haircut. After the cut, he asked about his bill, and the barber replied, ‘I cannot accept money
    from you, I’m doing community service this week.’
    The florist was pleased and left the shop.
    When the barber went to open his shop the next morning, there was a ‘thank you’ card and a dozen roses waiting for him at his door.

    Later, a cop comes in for a haircut, and when he tries to pay his bill, the barber again replied, ‘I cannot accept money from you, I’m doing
    community service this week.’ The cop was happy and left the shop.
    The next morning when the barber went to open up, there was a ‘thank you ‘ card and a dozen donuts waiting for him at his door.

    Then a Member of Parliament came in for a haircut, and when he went to pay his bill , the barber again replied, ‘I cannot accept money from
    you. I’m doing community service this week.’ The Member of Parliament was very happy and left the shop.
    The next morning, when the barber went to open up, there were a dozen Members of Parliament lined up waiting for a free haircut.

    And that, my friends, illustrates the fundamental difference between the citizens of our country and the politicians who run it.

    Antwoord
    • 7. Olga  |  Julie 13, 2013 om 10:21 nm

      So tipies. Waar daar hand outs is……..

      Antwoord
  • 8. Klip  |  Julie 12, 2013 om 11:32 vm

    Blond gaan Binnelandse Sake toe om ‘n sterfgeval te registreer.
    Klerk: Wat is die oorledene se naam?
    Blond: Petrus Johannes Botha.
    Klerk: Geslag?
    Blond: Nee, darem nie, hy’s in sy slaap dood!

    Antwoord
    • 9. Olga  |  Julie 12, 2013 om 9:47 nm

      😆 😆 😆

      Antwoord
  • 10. maans  |  Julie 12, 2013 om 11:21 nm

    mak moere. volgende week sal dieselfde mense jou weer bel.

    Antwoord
  • 11. Klip  |  Julie 13, 2013 om 4:11 nm

    After being married for thirty years, a wife asked her husband to describe her.

    He looked at her for a while … then said, “You’re A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K.”

    She asks … “What does that mean?”

    He said, “Adorable, Beautiful, Cute, Delightful, Elegant, Foxy, Gorgeous, Hot.

    She smiled happily and said … “Oh, that’s so lovely … What about I, J, K?”
    He said, “I’m Just Kidding!”

    The swelling in his eye is going down and the doctor is fairly optimistic about saving his testicles :-)))))

    Antwoord
    • 12. Olga  |  Julie 13, 2013 om 10:22 nm

      Wha ha ha ha ha ha.

      Antwoord
  • 13. Klip  |  Julie 14, 2013 om 8:16 vm

    Sometimes we should be glad that we can’t read our partner’s thoughts.

    1. THINGY (thing-ee) n.
    Female……Any part under a car’s hood.
    Male……..The strap fastener on a woman’s bra.
    2. VULNERABLE (vul-ne-ra-bel) adj.
    Female……Fully opening up one’s self emotionally to another.
    Male……..Playing football without a cup.
    3. COMMUNICATION (ko-myoo-ni-kay-shon) n.
    Female……The open sharing of thoughts and feelings with one’s partner.
    Male…Leaving a note before taking off for a weekend with the boys.
    4. COMMITMENT (ko-mit-ment)
    Female…….A desire to get married and raise a family.
    Male………Not trying to pick up other women while out with one’s girlfriend.
    5. ENTERTAINMENT (en-ter-tayn-ment) n.v.
    Female……A good movie, concert, play or book.
    Male……..Anything that can be done while drinking, and ends with sex.
    6. FLATULENCE (flach-u-lens) n.
    Female……An embarrassing by-product of digestion.
    Male……..A source of entertainment, self-statement and male bonding.
    7. MAKING LOVE (may-king luv) n.
    Female……The greatest statement of intimacy a couple can achieve.
    Male……..Call it whatever you want just as long as we end up in bed.
    8. REMOTE CONTROL (ri-moht kon-trohl) n.
    Female…….A device for changing from one TV channel to another.
    Male………A device for scanning through all 175 channels every 5 minutes.

    “The proper basis for marriage is mutual misunderstanding”
    Oscar Wilde

    Antwoord
    • 14. Olga  |  Julie 14, 2013 om 3:25 nm

      😉 hy was ‘n wyse man, die Oscar Wilde.

      Antwoord
      • 15. Klip  |  Julie 14, 2013 om 5:52 nm

        Ai so baie wyshede wat nooit gepubliseer word nie.Kom ek eendag tot die gedagte van CCC (Confusion Causes Corruption en Corruption Causes Confusion.) Toe ek dit vir die skapie wat oor my aangestel is verduidelik , het ek gesien daar gaan n liggie aan.

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

