Wat sien jy?

Februarie 25, 2013 at 12:25 vm 8 Kommentaar

fok

g

Gedagte van die dag: Kyk is nie altyd genoeg nie.

Entry filed under: Moeder Natuur, Volk en taal.

Klein bli….. Gods window

8 Kommentaar Add your own

  • 1. kindvanafrika16  |  Februarie 25, 2013 om 8:20 vm

    flippen hoog!!!!!

    en ek sien ‘n mik wat lyk soos ‘n kettie……. en die einde van ‘n balkon en die begin van ‘n paradys

    Antwoord
  • 2. pieter posman  |  Februarie 25, 2013 om 8:55 vm

    my vraag is , Sien ek wat ek dink ek sien of is dit net my verbeelding?

    Antwoord
    • 3. Olga  |  Februarie 25, 2013 om 8:52 nm

      As jy gesรช het wat jy dink jy sien, sou ek kon antwoord.

      Antwoord
  • 4. Natasha  |  Februarie 25, 2013 om 9:07 vm

    Ek sien ‘n grommerige ou oom wat vir my loer….

    Antwoord
    • 5. Olga  |  Februarie 25, 2013 om 8:53 nm

      So reg.

      Antwoord
      • 6. Natasha  |  Februarie 26, 2013 om 8:22 vm

        Yay!! Wat wen ek ๐Ÿ˜‰

      • 7. pieter posman  |  Februarie 26, 2013 om 1:44 nm

        dan was ek reg. Nou het jy die voorreg gewen om reg te wees. ๐Ÿ˜†

  • 8. Kameel  |  Februarie 25, 2013 om 7:05 nm

    “Julle kyk maar julle sien nie.” Groot verskil tussen die twee…..

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

