Gebed

Mei 3, 2012 at 11:06 nm 5 Kommentaar

Ek glo as mens bid, moet dit uit jou hart kom. Nie ‘n gebed wat iemand anders geskryf het nie. goed, goed, gebede soos die “Onse Vader, Geloofsbelydenis en sovoorts uitgesluit.

Julle weet mos, sommige mense floreer op die voorstaan en voorpraat ding. Ek en die Padrè het al dikwels daaroor gestry. Dan sal hy eenvoudig daarop aandring dat ek die gebeure op ons maand program moet voorlees. Of ek moet skriflesing doen. As daar niemand anders is nie, kan ek sy aandrang verstaan. As daar egter iemand anders is wie die skriflesing, gebed, gebeure kan voorlees, verkies ek regtig om te luister as om te lees.

So stry ons eendag so hard dat een van die ander gemeentelede die “sacristy” se deur kom toemaak het. Einde van die saak was, dat hy toe sy sin gekry het. Ek weet nou nie wat dit in Afrikaans genoem word nie, ons noem dit bidding prayers. Ons was toe twee dames wie die gebedjies moes gaan voorlees. Eers een dan die ander. Alles het goed gegaan. Tot die laaste bebed, deur die uwe voorgelees. Tot die laaste reël waar ek toe lees “Holy immoral Father….” Eers skuif mense rond. Dit was ongelukkig vir my ‘n kerkfeesdag en die kerk was gepak met toeriste. Ek het besef ek het aangejaag en oorbegin. Weer afgesluit met “Holy immoral Father….” Meeste van die mense giggel al teen die tyd. Toe besluit die Padrè om my uit die verknorsing te help. Hy het nader gekom en aangekondig “What mamma Olga meant was “…. Holy immoral Father….” Waar almal toe lê soos hulle lag want natuurlik moes dit gewees het “Holy immortal Father…”

Nodeloos om te sê het hy my daarna nie weer geboelie om skriflesing of gebed te gaan voorlees nie.

Gedagte van die dag: Somberheid en geluk is albei aansteeklik. Watter ene wil jy versprei?

Geniet die naweek en bly veilig.

Entry filed under: Rooi gesiggies.

Wys of nie??? Gmf watse bog!

5 Kommentaar Add your own

  • 1. Xena Phoenix  |  Mei 4, 2012 om 8:08 vm

    EERSTE!!!!

    Antwoord
  • 2. Xena Phoenix  |  Mei 4, 2012 om 8:23 vm

    😆 😆

    Eish, as ‘n mens se tong eers geknoop is, dan is jy geskroef.

    Antwoord
    • 3. Olga  |  Mei 4, 2012 om 5:29 nm

      tot daar waar jy die ander aansteek.

      Antwoord
  • 4. dirkiedoep  |  Mei 4, 2012 om 10:03 vm

    Vrek dit is so prettig ….dankie vir die een.

    Antwoord
    • 5. Olga  |  Mei 4, 2012 om 5:31 nm

      😉 padre het dit so ni prettig gevind nie.

      Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

