My girl

Augustus 12, 2011 at 7:00 vm 7 Kommentaar

Desjare, in 1984, om presies te wees, toe my Badboy gebore net twee weke oud was,  het Homer en ek eendag die supermark binne gekom.  Die een dame agter die til, (dit was die tyd en dae toe nie swart vroue nog agter die tille toegelaat was) begin sommer skree:  “Ekskuus!  Bring daardie baba hier.”  Ons het in ‘n klein dorpie gewoon waar almal mekaar so op ‘n plan geken het.  Om ‘n lang storie kort te maak, sy raak met die eerste oogopslag op hom verlief en so het ons hegte vriende geword.  Tot vandag toe.

Iewers op ‘n kol, was haar man verplaas en woon hulle die volgende twee jaar op die buurdorp sowat 100km verder.  Met hulle terugkeer, was albei haar kinders in die skool en haar dae erg leeg.  So gebeur dit toe dat sy haar kinders soggens gaan aflaai en dan reguit na my kom en bly totdat sy weer die kinders by die skool moes gaan haal.  In die tyd leer ek haar brei.  Eendag kom sy by my aan.  Vertel my ‘n oulike storie.  Haar skoonsuster het haar man gewaarsku om die twee van ons dop te hou.  Ons vriendskap is nou abnormaal.  Die feit die ou %$&^#@ die een trui na die ander dra wat sy gebrei het, maak toe nou nie saak nie.  Hy belet haar om haar voete weer by my te sit.

Maar julle ken my mos nou al.  Toe gaan kuier ek by haar.  Maar ek verseg om haar te help met enige iets wat sy vir die sot wil brei.  Die huisblyery kry haar onder en sy gaan kuier by haar ouers honderde kilometers daarvandaan.   Toe begin haar skoonsus met haar kinders karring.  Sy bel my en sê sy is swanger.  “Whoop!  Whoop!  Ons het ‘n kind gemaak!”  Jil ons oor die telefoon.  Toe Homer tuis kom, vra ek hom om my te neem (ek het toe nog nie rybewys gehad nie en my oom Doep was nie hoof spiedie daar nie.)om die kinders by skoonsus te gaan haal.  Daar gekom, loop Skoonsus my storm.  Sy vra my hoe dink ek wie het die kind gemaak want haar broer is impotent.  Sy het die dokters sertifikaat om dit te bewys.  Ek bieg toe dadelik:  “Tannie, ons lesse kry vandag wonders reg.” Snip ek.  Sy kon toe gerus stik in die stront wat sy die dorp vol versprei het.  “Moenie dom wees nie!”  Gil sy.  “Sy kom net by jou.  Sy is swanger en dis nie my broer se kind nie!”  Toe sê ek haar “Tannie, sê wat jy wil sê en kry klaar.”  Toe beskuldig sy Homer.  Daar bulk ek van die lag, draai om en stap weg.

Net drie maande later was die baba gebore.  Ons sit toe natuurlik af hospitaal toe.  Daar gekom, is die saal stampvol gepak met die skoon familie.  Skoonsus ook.  Kyk, julle het ‘n kamer nog nooit so vinnig sien leeg word nie of ‘n gang so vinnig sien vol word nie.  Homer is nie ‘n klein man nie.  Sy krag was ook baie bekend.  Ewentwel, hy soengroet haar toe.   Groet haar man.  Buk oor “sy” kind in die wiegie en sê geskok:  ”  Vettie, jy het my gekul.  Ek maak nie halwe baba’s nie.   Hy het die ou dogtertjie uit die broeikas gehaal en toe maak sy haar ogies oop en kyk hom vol aan.  “Nee aarde Vettie”  het hy verder geraas “ek maak ook nie blou oog kinders nie.”  Toe word die gang ook leeg.

Ek wonder dikwels as die ou Skoonsuster nog gelewe het, wat sou sy nou van die kind gesê het.  Ironies genoeg lyk die spesifieke kind meer na haar as enige van haar eie drie dogters.  Ek wonder dikwels wat het die dokter gesnuif toe hy daardie sertifikaat geskryf het.

Gedagte van die dag:  Aanvaar wat jy kan, vergewe wat jy nie kan nie en gee wat jy nie hoef te gee nie.

Entry filed under: Rooi gesiggies.

Oops they did it again Down with the clown

7 Kommentaar Add your own

  • 1. Xena Phoenix  |  Augustus 12, 2011 om 8:27 vm

    EERSTE

    Antwoord
  • 2. Xena Phoenix  |  Augustus 12, 2011 om 8:32 vm

    :mrgreen: 😆

    Julle is rowwe vroue!

    Antwoord
  • 3. leonvonmoltke  |  Augustus 12, 2011 om 9:11 vm

    Eerste maal dat ek v ‘n impotensie-sertifikaat hoor!

    Antwoord
  • 4. Olga  |  Augustus 12, 2011 om 9:20 vm

    soos die engelse se, leon, WHERE THERE’S A WILL, THERE’S A WAY.

    Antwoord
  • 5. Gerda. J  |  Augustus 12, 2011 om 1:53 nm

    party mense kan ook net praat as hulle kak kan praat.

    Antwoord
  • 6. Laviga Heks  |  Augustus 12, 2011 om 7:23 nm

    Touch!! Tannie ougat is aan!!!

    Antwoord
  • 7. Olga  |  Augustus 12, 2011 om 7:26 nm

    whoop. Whoop. Ek is aan ne.

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Onlangse Bydraes

Wie ruik?

website counter

